12 Aralık 2009 Cumartesi

Bir Aşka Koştuk Seninle, Senin Nefesin Yetmedi

Bugün yazcak çok şeyim var ama okuycak çok az kişim var

Bir kitaba başladım ''Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği'' ciddi anlamda ilişkilere bakış açınıza yeni bir boyut kazandıryor diyebilirim. Kitabın yarısındayım bugün yarın bitiririm kesinlikle çok güzel şeyler yazcağım bitirince bütün nasırlanmış bölgelerimin kabukları kırılıyor beynimde.

Sonra bilen bilir bu blogu açtığımda Mozayik Sevgilim falan vardı. Boş zamanlarımda ona aşık oluyorum ve onu araştırıyorum. Bir nevi aşk kobayım diyebiliriz.Kendisi mutlak kulak ve ciddi anlamda deli dehşet şarkı söylüyor. Böyle dinlerken gizli bir el belinizi kavrıyor sanıyorsunuz. Neyse benim hayal dünyam değil mesele. Dinlediği şarkıları görmelisiniz. Hepsi kendi sesine benzeyen tonlardaki sanatçı yada grupların şarkıları. Bkz. Copeland ne zaman bu lanet şarkıyı dinlesem aynı ses tonunun olduğuna dair herşeyin üstüne iddiaya girerim.

Belki bahsetmişimdir daha önce hatırlayamıycağım şimdi ama aşk dediğimiz lanet saçmalık aslında kendi sesimizi ve tenimizin kokusunu aramaktan başka birşey değil. Şöyle ki ses kaydınızı hepiniz duyduğunuzda bu bana ait değil demişsinizdir yada en kötü derinizi kokladığınızda kendi kokunuzu almamışsınızdır. İşte bahsettiğim bu. Sadece bir arayış... Ve bu mozayik sevgilim sanırım aşkını kendi sesi sanıyor yani narsizm olabilir.


Bu arada İstanbul hayallerimi İzmir tarafına kaydırmış bulunmaktayım.Bir çok arkadaşım İzmir'i öve öve bitiremiyorlar ve ciddi anlamda çok eğlendiklerini anlatıyorlar. Eğer gidersem bir arkadaş grubu edinmek için kıçımı yırtmama da gerek yok gerçi zaten dışa dönük bir yapım var çok çabuk kaynaşabiliyorum sanırım bu birazda ilgi alanımın fazlalığıyla alakalı her konuda konuşma yapabilirim. Neyse ya ben sonraki yazımda yani üsttekinde günlüğümden bir parça yazcağım.

Bir aşka koştuk seninle, senin nefesin yetmedi.
Sana çok sigara içiyorsun demiştim.



Not: Bu şarkıyı twitterda takip ettiğim bir grubun üyesi postlamış ve bayıldım şarkıya Uzak Mavi diye bir grubun şarkısı myspacede the groovity diye bulabiliteniz var ama en yeni şarkısı 3 yıllık bunu yeni yapmışlar vokaldeki KAOS evet gerçek ismi Kaos olan arkadaşın sesine tapmalardayım fazla söze gerek yok dinleyin. Tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı