14 Aralık 2009 Pazartesi

Hediye Çekilişi Saçmalaması

Ya şimdi bir blogda gördüm insanlar blog anlayışını iyice sapıtmışlar.
En çok yorum yapana sizin yazılarınızı izleyene yukarda gördüğünüz hediyelerden istediğini vericez diyor blogumuzun cüzi sahibi.
Abi bi kere çok saçma ben beğenmiyorsam niye okuyum ki senin aptal saptal fikirlerini.
Yani sırf bir hediye için kıçlarını yırtıp izleyenler yok efendim yorum yapanlar
Saçmalayanlar
Ve Çok değerli Saçmalatanlar cidden çok komiksiniz sizi gördükçe gülüyorum
Eğer izlediğim bloglar arasında böyle bir saçmalıkta bulunan olucaksa bilin ki silmeye kararlıyım.
Ciddi anlamda böyle gerzekçe birşeyi ilk kez duyuyorum
Ha Voodoo ben hediye istiyorum diyen varsa söylesin abi ben alırım karşılıksız
Daha önce yapmadığım bişi değil hiç görmediğim insanlara aile yadigarlarımızı vermiş insanım
Ki maddi ve manevi değeri büyüktürler.
Ve ben güvenmesem vermem böyle kıymetli birşeyleri gerçi veririm gene nolcak abi öbür dünyaya mı götürcem
İnsanları mutlu görmek yeter bana anlıkta olsa hediye almanın verdiği sevinç başka
Ha sorarsanız bana öyle anlamlı ve kıymetli hiçbirşey hediye edilmedi
Tek bir arkadaşım bana hiç görüşmediğim halde sırf müzik kutuları ve mızıkalara bayılıyorum diye
Anneannesinin müzik kutusunu yollamıştı. Hala saklarım ciddi anlamda da değer veririm.
Ama kendisinin İngiliz olması ve sadece Türkiye'ye bir kere gelmesi ve orasıda İzmir olunca hiç buluşamadık.

Ya bunlar özel şeylerdir.Karşılık beklenerek yapılcaksa hiç yapılmasın.

Sevgi ve iyilik karşılıksız olunca anlamlıdır.

Böyle ucuz markaların promosyonları gibi sırf daha çok izleyici ve yorum kazanmak için kıçlarını yırtan blogger sahipleri cidden bok gibi yazıyorsunuz

Ha ben çok mu güzel yazıyorum da böyle sizi taşlıyorum.
Hayır ben güzel yazdığımı iddia etmiyorum. Blogun amacı da bu değildir zaten.

Aman efendim blogum okunsun yorum yapılsın diye bir gayem yok benim.
Yapılmasın efendim yorum, beğenilmesin. Ne yapıcam o yorumları ben. Ne işime yarıycak ?

Adı üstünde blog yani tırt abi istersem kapatırım kimse okuyamaz davetsiz, çok mu zor ? Asla.

Neyse azizim çok konuşmak istemiyorum ama durum bu ,görünce kocaman bir YUHHHH dedim.

Not: SUSTUM

2 yorum:

  1. ohoooo.
    voodoo hediye felan vermiyomuş kandırmışlar bizi...
    toparlanın çocuklar gidiyoruz.

    YanıtlaSil
  2. istiyorsan mail at ne istediğini yaz yollıyım

    ama sırf o yüzden okuyorsun git lan burdan çık dışarı :D :D

    kimsin sen

    YanıtlaSil

çok mantıklı