18 Aralık 2009 Cuma

Biz mi? Öyle Birşeyi Hiç Olamadık Biz.

Sevgilim...
Yeni yıla yalnız gireceğim
Ailem bile sana daha yakın...
Demiştim ya ''Ya hep ya hiç'' diye
Gülmüştün.
Saçmalamalarımdan nefret ederdin.
İlk kez birşeyi erteledim.
Bunu da senden öğrendim.


Sid ve Nancy gibiyiz seninle
Ama Sid ben gibiyim.
Sen sürekli zırlak ve duygusal Nancy'i hatırlatıyorsun bana.
Bense sadece eğlence düşkünü Sid.
Duygusuz bir cadı olduğumu düşünürdün.
Hayır,sadece senin sabit fikirli olduğunu düşünürdüm
Ve öylesinde benim küçük aptalım.


Sürekli kavga ediyorduk ya
Bilerek kavga ediyordum
Belki öpersin susturmak için beni diye


Hani diyorum ya sürekli çakcam ağzına diye
Aslında elimi kaldırdığımda
Tutup göğsüne bastımanı istediğimden öyle diyor(d)um


Sürekli uzaklara gitmek isterdim ya
Hiç bilmediğim uzaklara
Beni kimsenin tanımadığı uzaklara
Hep gelmek isterdin benle
Hiç götürmek istemezdim seni de
Biliyordum yapamazdın
Ağlardın, ''Hep senin yüzünden'' diye beni suçlardın
Gelmeseydin demezdim sana
Geri dönelim derdim...
Biliyordum benleyken hiç mutlu olamazdın



Sevgilim.
Ökseotunun altında tüm gece bekliyceğim
Belki gelipte öpersin diye.
Biliyorum gelmiyceksin.
Santa Clausdan istemedim seni bana getirmesini
Ben haketmediğim hediyeleri sevmem zaten.


Ve sevgilim.
Ben hep seninim.

Ben hayat değilim ikinci bir şans veremem derken
Aslında yalan söyledim.
Ama sen bunu hiç bilme.
Arada sırada özlemek istiyorum seni.


Not: Bitişte Coldplay-Yellow.




Son not: Bradley James ahh ahh sen git çirkin esmer kızlarla öpüş zaten. Adaletin bu mu dünya!
Aşık olduğum tek sarışın mavi gözlü çocuksun. Ayrıca kendini bişiy sanman beni benden alıyor. Evet ben böyle hiç sevilmeyenleri severim.



bu da benden hediye


Chase The Tear


2 yorum:

  1. İçtenlik bu olsa gerek.Dilerimki beklemediğin bi gelişme olur da sevdiğin gelir.. Bi de hiç alakası yok ama "Saçmalamalarımdan nefret ederdin." satırı varya, "saçmalamalarımdan"ı okumaya çalışırken canım çıktı.Ne zormuş bu kelimeyi okumak be.Kendimi kötü hissettim:))

    YanıtlaSil
  2. ay çok teşekkür ederim (: ama yok gelmez yani benden çok çok çok uzakta taa istanbulda ve imkansız.

    VE saçmalamalarımdan nefret ederdin satırını yazarken bende iki kere tekrar ettim sesli bir şekilde zor olmuştu cidden (: sorun sende değil sözcükte (:

    YanıtlaSil

çok mantıklı