12 Aralık 2009 Cumartesi

Sağnak Olarak Ağladın Ve Ben Boğuldum

Son günlerde sonbaharı hissettim
Umutlarım yaprak yaprak dökülüyordu
Hayal ağacına bağladığım umutlar
Ağaçlar içinde en güzeli
Ve hayal olduğu için bir o kadar ulaşılmazı
Gerçek ağacı kadar ne donuk ne renksiz
Hayal işte
Aksine gökkuşağı örtülü üstünde...
Ben isteyince seni...
Yeniden yeşerdi solmaya yüz tutmuş gövdesi
Büyüdü,büyüdü,büyüdü...
Hiç farketmemişim gökyüzüne eriştiğini
Son bir kaç gündür farkediyorum
Seni hissetmeyince
Yaprak yaprak yağan sonbaharın geldiğini...
Bir hüzün kaplıyor gözlerimi
Sanki sen gitmişsin gibi...
Gözbebeklerime rüzgarlar doluyor
Fırtına öncesi sessizlik sanki.
Dudaklarım gözlerimdeki yağmurların habercisi gibi titremeye başladığında...
Gökyüzü mavisinden griye döndüğünde
Yağmur damlası gözlerin suratıma çarpıyor sağnak bir biçimde
İşte o zaman solmaya yüz tutmuş hayal ağacımız ikimiz için parlıyor
Yüzüme düşen her damla sen,
İçimi ısıtıyor
Ve işte o an ''mutluluk'' oluyor.

Not: bitişte teoman-mevsim sonbahar çalıyordu farkettimde portishead-glory box 4:10daki melodiyle bu mevsim sonbaharın 3:10daki melodisi aynı.Ah demiştim iki işi aynı anda yapabilen bir beynim var o yüzden odaklanamam hiçbir zaman.Bir yandan müziği takip edip buraya yazıyorum.



son not: Bilen bilir geçtiğimiz haftalarda Uykusuz dergisinden Uğur Gürsoy hayatını Her sabah yanında uyancağı Serpilciğimle birleştirdi. Bugünde Memleketi Denizlide düğünü varmış Mehmet Selçuk'un atölyesine giden bir öğrenciden aldığımız duyumla Ne diyelim bir yastıkta kocasınlar hiç kavga etmesinler ,hep merhametli ve anlayışlı olsunlar, tutkuyu ve birlikte uyumanın verdiği huzuru kaybetmesinler....vs vs vs xD ben çok yazarımda dileklerimi evlilik müessesesi ağzıma sıçabilir neyse
saygılarımla IX.Claymore Düşesi Voodoo A.W.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı