10 Aralık 2009 Perşembe

Ruh Eşimde Olmasa Çekilmez Bu Dünya

Benim bir ruh eşim var ne eşse her yazıma konu oldu arkadaş
Ama cidden böyle özel olduğumu hissettiriyor o ne dese doğruymuş gibi yapıyorum
Geçen gün ''Keşke yaprakları süpürmeseler zaten çok gri bi şehirdeyiz'' dedim
Ve bugün saat 5te napıyorduk sokakta ölü toprağı varken
Telefonum çaldı sabah 4te
Evet 4te şaşırmamanız gerek o kadar yalnızım sanıyorum ki her saat telefon açık ararsanız ulaşırsınız o derece
Ben ağzımdan salyalar akarak ''Ağğğğlloooooğğğ'' diyorum uykudan uyanarak
Karşı taraf '' 1 saatin var sana bir süprizim var''diyor
Ben tabi süprizlere bayılmayan bi insanım ''Siktiğğğğrrrr gittttt laaaann uyuoooom ben''diyerek bir eşşeklik etsemde
Ruheşcağızım pes etmiyor ve pencereme bişiler fırlatıyor kendisi karşıda oturuyor ya lanet ettiriyor kendisine
Neyse hayvanlar gibi sürünerek yataktan düşe kalka hazırlanıyorum bir yandanda uykunun verdiği agresiflik zaten kitabı bitircem diye 2de yatmışım tepem atık aşağı inip dövcem planım o yani
İndim binlerce küfür estirerek ''Ne var daha bu saatte dangoz'' dedim.''Gel benle'' dedi.
2 bina ötedeki apartmanın girişinde yaprak çuvalları duruyor.''Bak'' dedi. Ben anladım hemen.Yüzümde ay gibi bir gülümseme belirdi.Hemen çuvalların içindeki yaprakları avuç avuç alıp yollara saçtık.Saat 6ya kadar nerdeyse 3 çuvalda boşalmıştı.Bir de rüzgar izlenimi verdik ki şüphelenmesinler diye.
Ben tabi nasıl mutluyum falan hele ki moralim falan nasıl düzeldi.Sonra bize geldik zaten bizimkiler alıştığı için ruheşim Alexe xD Babam bize tost yaptı hemen sütlerimizi içip tostlarımızı yiyip okullarımıza postalandık.Babam nerde olduğumu sorduğunda ise Alexle Dünyayı boyadık dedim tabi anlamadı çokta üstüme gelmedi depresyondayım diye. İyi bişi lan bu depresyon hiç çıkasım yok xD


Bir de bugün psikilogla vedalaşmaya gittim.Artık psikiyatriye sevk etti ki sanırım bu cuma büyük ihtimalle anti-depresan gibi abuk ilaçlara başlıycam ve bildiğiniz üzere bu ilaçların hiçbir faydası yok xD Psikologuma söylediğim son cümle:
''Küçük beyinler kişileri, Orta beyinler olayları, Büyük beyinler fikirleri sorun ederler.Görüşürüz hayatım ayol ''dedim
Sanırım hayatınızdaki insanların karakterlerini değiştirmeye çalışcağınıza hayatınızdaki insanları değiştirmeniz daha basit bir yol.

bkz.alex hayatıma giren ciddi anlamda bir mucize diyorum.Tek kaybetmek istemediğim arkadaşım. Cinsiyet farkımızın dostluğumuza bir etkisi olmuyor, aksine daha çok konuşcak şey buluyoruz.Şöyle ki onunla her filmden ve her kitaptan konuşabilirsiniz çok kültürlü hatta kültür demeyelim biraz entellektüel bir o kadar da cana yakın onun yanında kendimi feci derecede eksik hissediyorum ama benim çok zeki olduğumu her defasında dile getirmesi beni çok dehşet etkiliyor. Kendisi Ankara 4.sü falan olunca kendimi ciddi anlamda zeki sanıyorum.

Eee birileri götünüzü kaldırınca onu istemsiz seviyorsunuz birileri indirince istemsiz nefret ediyorsunuz çok yazık her zaman karşımıza bizi sürekli öven insanlar çıkmıycak biraz üzülürsek olgunlaşabiliriz .Burası Türkiye bayanlar ve baylar. Kurallar belli yaşamak istiyorsan duygusal düşünmüyceksin.


Not: off ne zamandır içemiyorum alexleyken tek sıkıcı yan bu kötü alışkanlıklarından vazgeçmek zorundasın o aklı yerinde olmayanlarla konuşmayı sevmiyor çünkü xd

Son Not: Annem bugün bir oğlan çocuğu gibi olduğumu söyledi ilk kez çantasız sokaktaydım ne varsa herşey deri montun cebindeydi. Makyaj yapmadım. Annem artık kaz tüyü montumu giymemi söylüyor çünkü çok soğuk ama deri montu bir bırakamadım xD Zaten bir cebimde telefon diğerinde para vardı başka birşeyede gerek yoktu xD kulağımda kilink çalıyor serseri polise pandik attı şarkısı tam uydu yani xD Ayın 13ü olmuş Günlerden de perşembe Ne var ne yok cebimde Deri montun içinde laylayloyloy tadındayım ben xD

Meraknot: Vodvil ve Mele ne zamandır yazmıyorlar cidden çok iyiler niye yazmıyorlar lan yazın lan çok özledim sizi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı