21 Aralık 2009 Pazartesi

Visual Çekik Gözlüm The Gazette

Ay diyorum vay diyorum ben bi ara visual kei akımına teslim olmuştum. Şimdi aklıma o zamanlarda dinlediğim bir grup takıldı. Myspacede eklemiştim taaa o zamanlar ama şimdi bulmaya kalksam 355 arkadaş arasından nasıl bulcam dedim. Valla hacı keşke son sayfaya baksaymışım.Ordaymış yani. Tüm sayfaları tek tek gezdim öyle buldum. Ben o zamanlar japon prensim reitam amanda aman sana şeklindeydim.Bir görcektiniz bi grup daha vardı Cinema Bizarre diye onları falan dinliyordum.Bırak üstad çocukluğuma ver. Eziklersen ağzına sıçarım zaten müzik piyasasına yıllarımı ve harçlıklarımı verdim. Sen sümüğünle oynarken biz ilk Death albümünü alıyorduk burda amına koymuyum. Evet az önceki hakaretlerden dolayı genel kitle için özür dilerim. Neyse ben aradım buldum The Gazette'ydi grubun adı. Bunun japoncalarını bile ezberlemiştim çok iyi hatırlıyorum. Abi klip zaten manyak böyle. Bir yerde hepsi bir anda dizlerini kırıp headshake yapmaya başlayınca alın beni aranıza bende istiyorum diyorsun zaten. Böyle acayip etkileyici bir durum söz konusu. Alın izleyin Filth in the Beauty.




Gazette - Filth in the beauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı