11 Aralık 2009 Cuma

Nasıl Bir Dünya'da Yaşıyoruz

Baktım olcak gibi değil, gitme olayını erteledim bir süreliğine çünkü facebook hesabımı kapatmış bulunmaktayım tanrım nasıl bir illettir bu facebook her açtığımda inboxa bakıyorum 20 küsürüne tek tek cevap ver falan akıl işi değil.

Bugün başıma gelen olaylar dizisini az biraz anlatıcam. Öncelikle kimya laboratuarına deney yapmak için girdik bir arkadaşım ve ben.Sonra salak gibi amonyağın ağzını açtım bu arada deneyi hazırlıyorum bir yandan. Koduğumun amonyağı nasıl çabuk buharlaştı(kokusu saç boyası gibidir ki saç boyasının içindede amonyak vardır) benim gözüm karardı. Arkadaşımda şişelerin bulunduğu odada deney için malzeme arıyor ben bayıldım bayılcam derken güm bayılmışım arkadaşım kırılan tüplerin sesine girmiş kokuyu duymuş laboratuarın camlarını açmış benide ayıltamaya çalışıyormuş bir yandan da ağlıyormuş korkudan.Neyse ben ayıldım ama kustum bayağı bir süre. Olayı kazasız belasız atlattığım için eve gönderdiler sağolsun erkenden.

Neyse asıl konu ne yapıyorum lan ben ? Ruheşim diye öldüğüm çocuk en yakın arkadaşımla birlikte ve benim buna mutlu olmam gerekirken neden bir kıskançlık var üstümde hiç anlamıyorum. Bildiğin kıskançlık yani el ele görünce gözlerim kararıyor görmemeye çalışıyorum falan bir kahkahalar bir gülücekler sorma gitsin. Bir de kötü davranıyorum Alexe.Hayır yanlış anlıycak belki de doğru diycem ama cidden hani öyle sandığınız gibi bir sevgi değil. Yani benim ki ilgiyi paylaşamama kıskançlığı sanırım.Yoksa insan aşık olsa bilmez mi?

Miğde ağrıları oluşur.Böyle bir korku terleme falan belirtileri bile var aslında ama herhade ben en yakın arkadaşımın sürekli ''Voodoo ayy Alex ne dedi'' , ''Ayy Alex bana aşkım diyor'', ''Alexle şunu yaptık'', ''Alexle bunu yaptık'' muhabeti artık sıktığı için patlamış olabilirim.
Eeeee yeter amunakodumun karısı sikecem belanı demeyi ne kadar isterim ama arkadaşsın yarın bir gün benim sevgilim olsa bende böyle bir saçmalıkta buluncam.Aşıkken ki aptal kadınlar offf sanırım gerçekten aptalsınız.Ama bu kız sanki Alexin benle olan muhabetini kıskandığı için beni kıskandırmaya çalışıyor; Alex benim Voodoo tadında. Sikiyim al götüne sok abaza karı elimi sallasam ellisi hilkat garibesi kılıklı şişko.Sanki ALexe kaldım ben hayret bişi.Bir kere kısa lan ben kadar bişi napıyım götüm kadar bebeyi asıl kendisi utancağına Alexten 2 kafa uzun beyinsiz karı.

Alexlede konuşmuyorum artık en azından konuşmamaya çalışıyorum artık.Telefon falan açıyor camımı taşlıyor duymamazlıktan gelmiş gibi yapıyorum.Okula giderkende artık 10dakka geç çıkıcam maksat görüşmemek. Oh be yazdım rahatladım ha nasıl bir Dünya lan hepsi aşkla kafayı bozmuş gerzekler cehennemi tadında.

Nefret Nefret Nefret !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı