7 Aralık 2009 Pazartesi

Biz Duygularımızı Kontrol Ederiz,Onlar Bizi Kontrol Etmesin Diye


Az önce bir film izledim ve hayatım değişti demek isterdim
Ama bütün bakış açım değişti diyebiliriz
Star Trek bilirsiniz biz daha sümüğümüzle oynarken
Millet uzayı keşfetmişti hatta filmini uydurmuşlardı
Her neyse bi izleyim dedim
CERN mern hikaye
Yemin ederim Stephen Hawking falan acayip anlıyorsunuz ne dediklerini
Mesela herifler paralel evrenden geliyorlar kara delik nasıl oluyorsa yoketmiyor onları
Yaklaşık bilmem kaç uzay yılı sonradan
İşte Federal Gemilerini yokediyorlar cart curt
İzleyin lan herşeyi ben mi anlatıyım
Ama şey mesela uzay dediğimiz kavram durağan değilmiş
Yani şu anda hepimiz galaksinin içinde sürükleniyoruz
Ayrıca karadelik olayı dediğimiz CERN başarılı olursa dünyadan umudunuzu kesin
Eğer olurda yok olmazda başka bir paralel evrene zıplarsak da
Büyük ihtimalle herşey ilkçağ tadında başlıycak
Diyceğim odur ki çok kurcalarsak sıçtık
Ama mantıklı olan şu ki başlangıcı bilmememizin sebebi
Einstein'ında dediği gibi şimdiki zaman Dünyanın kendini 3. kez yenilemesi olabilir
Yani kasteddiğim Dünya kendini sürekli yakıp yıkıp başa döndürüyor
Hepimiz taşla sopayla savaşan insanlar oluyoruz
Sonra bir bakıyoruz teoriler cartlar curtları kuruyoruz
Bilim güzel şeydir tavsiye ederim
Farkındalık sağlar
Asıl diyeceğim şudur azizim
Bilirsiniz MR.Spock isimli şahsiyeti
Ulan dedim vay anasını satıyım
Kaptan Kirk'den daha çekici geldi
Anladım ki serseri tipler değilde zeki erkekler kızların ilgisini çekiyor
Harbi duygularımı aldırmayı çok istedim
Herşeyi bir vulkanlı gibi mantığın dışına çıkmadan yaşamak isterdim
Bir anlık istek falan değil ama düşünsenize bu kadar duygusalın içinde tek mantık sizsiniz

Bir Vulcan'lı ''Duygularını kontrol eder.Duyguları onları kontrol etmesin diye.''
Not: Kendime tavsiye vermeye başladığıma göre kesinlikle çok çaresizim eee boşuna girmiyoruz depresyona .
Beni depresyondayken de sever misin sevgilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı