9 Aralık 2009 Çarşamba

İnsanlar Çok Garip

Çok zor olmamış silmek
Daha çok canım yanar sanıyordum
Önemli olan sanmak değilmiş meğer
İnsanların benden nefret etmesini umursuyacak güçte değilim
Doğal olarak sende nefret etsen pek umrumda değilsin sevgilim
Artık hiç bir sözcüğün yıkamaz beni
Bir kaç sözcük ne kadar zarar verir ki sanki
Yada bir kaç sözcük ne kadar toplar ki kalbimi
Yaptıklarını farketmiycek kadar kör mü sanıyorsun beni
Hepsini çok iyi görebilcek kadar açık gözlerim

Herşeyinden soyutlasanda beni
Alışkanlık oldu bu umursamazlığım
Tepki bile veremiycek derecede
Dediğini yaptın bitirdin herşeyi
Ne diyebilirim ki sanki

Kaçmak kolay zaten
Bir ben kaçamıyorum belki
Genelde huyumdur sorumluluk almak
Hayat her zaman tozpembe değil ki


Sen kendi akvaryumunda mutlusun
O zaman öyle kal
Dikkat ette benim okyanusuma gelme
Dayanamazsın çünkü

Ve Benden bir şans daha sakın isteme
Ben hayat değilim ki
Birden fazla şans veriyim....


Not: insanlar beni siliyorlar engelliyorlar bir de bilseler tek adresimde ekli olmadıklarını kimin silip kimin silmediğini gördüğümü acaba ne yaparlardı xD insanlara güvenmeyin mutlaka izleyin ve kontrol edin onlar farketmiycek kadar salaklar. Ve bi süre buralarda olmam sanırım hatta yılbaşına kadar falan. Umarım 2010 hepimizin mucizesi olur ve dilerim ki üstümdeki bu umursamazlık gider. Çünkü kendimi çok değersiz hissetmeme sebep oluyor. Ve bitişte Düz Mantık-Cant understand

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı