10 Aralık 2009 Perşembe

Elveda

İnsanlardan korkmuyorum gökyüzünden korktuğum kadar
O kadar bilinmez ve büyük ki
Anlam veremediğimden bu kudreti beni düşündürüyor
Bugün bütün yol bulutları seyrettim
O kadar karanlık ve korkutucuydular ki
Yağmuru sevemiyorsunuz bile
Belki gökyüzünün intikamıdır şimşeklerde
Çünkü kimse yerden kafasını kaldırmıyor
Ve gökyüzü yalnızlığından öfkeleniyor besbelli

Bende bugün kaldırdım başımı
Sanırım yanımda çanta olmadığından
Ellerim istemsiz gökyüzünü gösterdi
Bende bakmak zorunda kaldım
Ama tüyler ürperticiydi
bundan sonra her gün gökyüzüyle ruhumu birleştircem
NASA ve gözlemevleri dışında yalnız olmadığını hissetmesini sağlıycam
Üzülme gökyüzü bir Voodoo'n var
Ve siz bulutlar artık ağlamayın lütfen

Ve ben kıştan nefret ediyorum
Kardan da nefret ediyorum
Aslında nefretim kayıp düşmek
O kadar korkutucu ki karda yürümek
Tüm kontrolü onun eline veriyorsunuz
Ve bilinçsiz bir doğa olayının ellerinde tüm sağlığınız
Halbuki kar perisi yapmaya bayılırım
Ama bu ona duyduğum nefreti değiştirmiyor
Kısaca çabuk gel ve erken defol sevgili kış


Ve her baharda varolmayan birine aşık olup
Hiç varolmamış gibi bir dünyayı
Gerçekmiş sanıp inanmak istiyorum....

Not: Bu son yazı artık bişiler dürtmedikçe yazmıycağım vodvil ve mele gibi uzun bir süreliğine inzivaya çekiliyorum.Ve kendimi yıpratmamak için insanlarla görüşmüyorum artık tek arkadaşlarım süper nova kitaplarım. Umarım en yakın zamanda görüşürüz.Bursadan bi takipçim var ne zaman yazı yazsam ç.içi görüyorum ona özellikle burda selamlar söylüyorum xD ayrıca Almanyadaki kuzenime Carol'a Amerikadaki kuzenlerim Jonathon, James ve Eliona çok çok selamlarımı gönderiyorum her yazı yurtdışında geçirmekten nefret ettiğimi de belirtmek isterim sizi seviyorum çocuklar ben kadar olmasanızda iyi insanlarsınız tamam lan defoluyorum hadi see you SOON xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı