8 Aralık 2009 Salı

Hava mı soğuk Sevgilim Yoksa Sen mi Yoksun ?


Biricik sevgili sevgilim
Hava kararınca gözlerini hayal etmem zorlaşıyor
Sadece yıldızlara defolmalarını söyleyebiliyorum
Sanki ben söyleyince gidiceklermiş gibi
Dün yalnız olduğumu farkettim
Keşke yanımda olsaydın...
Keşke o filmlerdeki gibi sımsıkı sarılsaydın
Yanımda yatsaydın
Karanlıktan korktum ilk kez
Sabaha kadar yıldızlara gitmemelerini tembihledim
Farkettimde sevgili sevgilim aslında ben hep sen varmışsın gibi uyuyormuşum
Dün ilk kez kaybettim sandım seni
Gözlerimi sımsıkı kapadım
Açtığımda yokluğunu görmemek için
Ne sancılı bir geceydi sevgilim
Sakın bir daha bırakma beni
Olmazsan ölebilirim belki





Not: bugün hava çok soğuk yarın etek giymek istesemde götüm donar gibime geliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı