8 Aralık 2009 Salı

Sadece Bir Yudum İntikam

Gözyaşlarım siyaha boyandı
Korkma, sadece gözyüzünü görmemek için boyadım
Artık herşey karanlık
Tek Ay ben kaldım
Üşüyor muyum sanıyorsun
Çok yazık
Her zaman ellerimi tutabilcek bir sürü iblis varken...

Peki ya zaman?
Hangimiz gelicek?
Gelen bulucak mı ?
Kalan var mı?
Gelirken umut var mıydı?
Kalanın hayallerine nolmuş peki?

Bilinçsizce miydi hepsi?
yada
Bilinç varken mi mahvettik birbirimizi
Artık ne sen varsın ne de ben
Yokettik gözümüzü kırpmadan

İhanet mi bu duvarındakiler ?
Açıklamıycaksın ...
Gerekte yok zaten

Yağmurda bir dans partnerim var artık
Hiç yorulmadan sırılsıklam olana kadar dans ediyoruz
İhanet değil bu sana sevgilim
Sadece bir yudum intikam

Şimdi ödeşmiş olduk sevgilim
Aldığın mevsimime karşılık aldım mevsimini
Artık gidebiliriz hiç tanışmamış gibi....


Not: yazarken cümleleri bütün sözcüklerin yapım eki çekim eki bulunma hali yaklaştırma hali falan nasıl bir görceksiniz Türkçe çalıştıysam saatlerdir kafayı yedim sözcüklerle ki daha testleri duruyor ahh tanrım varsan yardım please...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı