20 Aralık 2009 Pazar

Seni Sevmem İçin Bir Sebep Ver...




Sabah kalkıp ilk işim glory box şarkısını açmak oldu. Şimdi salak mısın sabah sabah ne bokuma açıyorsun dediğinizi duyar gibiyim. Şimdi hemen langur lungur olaya bodoslama dalıyorum. Rüyamda Pin-Up kızıydım. Bir nevi Norma Jeane gibi. Neyse özet geçemiyceğim güzel güzel anlatıcağım.



Christiana Aguleria Aint no other man klibindeki gibi limuzinden iniyorum ama iniş aynı şekilde benim siyah rugan burnu açık topuklularım böyle bir adım atışım var ki asalet akıyor. Siyah bir elbise giymişim dizlerime kadar bedenimi sarmış ince askılı çok şık bişi. Onun üstünde omuzlarımı kapatan siyah bir kürk parçası gibi bolero.Yine o lanet kırmızı rujum ve kırmızı ojelerim var. Saçlarım boynumda küçük bir topuzla toplanmış,elimde de minik bir gece çantası siyah taşlarlar bezeli.Bu arada ben şarkıcıymışım. İner inmez flaşlar patlıyor zaten. Ben nazikçe gülümsüyorum ve içeri giriyorum.



Gece çıkıyorum gazinoda. Gazino da U şekilinde oturulma planı yapılcak şekilde bordo ve altın renklerine hakim bir sahne. Sahnenin sağ köşesinde siyah kuyruklu bir piano var.Ben tabi kulisteyim bu sırada. Burnumu pudralıyorum bir yandan da gelen çiçeklere ve hediyelere bakıyorum. Kimisinin üstünde evlilik teklifleri kimisinde elmas gerdanlık falan. Bu arada menajerim geliyor son 5 dakikan diyor.



Ben salına salına koridordan geçiyorum. Sahneye geçişin olduğu kapıya geliyorum hafifçe eğilip bakıyorum. Masaların tamamı dolmuş. Beni anons eder etmez alkış kıyamet birbirine karışıyor. Ben topuklularımla ağır ağır çıkıyorum sahneye.



Orkestra Glory boX'ı çalıyor işte. Ben ayaklı mikrofonun yanına gidiyorum.Ve şarkıyı söylemeye başlıyorum '' I'm so tired, of playing playing with this bow and arrow gonna give my heart...'' diyerekten gözlerimi kapatıyorum hafifçe mikrofonla dans ediyorum kendimden geçiyorum. Sonra hafifiçe gülümsüyorum gözlerimi kısaraktan. Gerçekten çok çekiciyim.Piyanonun yanına gidiyorum. Bu arada herkes büyülenmişcesine beni izliyor.Her hareketim sansasyonel bir etki zaten.



Tam bu sırada ben şarkının en güzel kısmındayım yalnız '' Give me a reason to be love you'' derken.. bir anda iki kişi masaları deviriyor benim için kavga eden iki dingil işte onlar. Yalnız ben ve orkestra o kadar rahatız ki sanki hep oluyormuşcasına ben söylemeye devam ediyorum şarkıyı. Bu ikisi çok yakışıklı ee biri eski sevgilim diğerinin yüzünü tam göremiyorum. Ama biliyorum o olduğunu. Ben olayı başım öne eğik yukarı bakarak izliyorum sinsice gülerek. bir yandan da şarkıya devam ediyorum '' I just wanna be a woman...'' diye. Tam ''For this is the beginning of forever and ever...'' kısmında bunlar birbirine giriyor.



Sonra herkes birbirine girerken ben piyanonun üstüne yatıyorum.Ordan söylüyorum şarkıyı... Sonra bir adam geliyor elini uzatıyor. Elini tutuyorum beni kucaklayıp indiriyor piyanonun üstünden. Gümüş bir Chevrolet Impalaya biniyoruz. Yüzüne bakıyorum. O' olduğunu farkediyorum. Arabadan inmeye çalışırken kolumu tutuyor.





Sonra ''Voodooo kalk kahvaltı yapıyoruz dershaneye gitmiycen mi bugün?'' diye bir tını duyuyorum. ama çok geç çoktan uyanmıştım gözlerimi kapatıp sonunu görmek istesem de rüya bitmişti.Bu arada gitmedim dershaneye oh be. Sabahtan beri o şarkıyı söylüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı