7 Aralık 2009 Pazartesi

İnsanlar Yalnız Kalmak için Para Ödüyor

Aman tanrım bu nasıl bir gece
Gözlerimden kusmak istiyorum
Şizofren olduğuma o kadar inandım ki
Kendime iki arkadaş edindim ruhlar aleminden
İsimleri Hoze ve Josephine
Ben onlara birşey sorunca cevap vermiyorlar henüz
Ama yakın verirler
Saçlarımı eski sevgilimden ayrıldığımda yaptığım gibi
Jiletle kesmeyi düşünüyorum şimdi
Siz bilmezsiniz ne kadar rahatlatıcıdır o saçınızda dolaşırken kulağınıza gelen ses
Sanki çok melodik ve melankolik bir şarkı gibi
Çok korkuyorum delirmekten
İntiharı hiç düşündün mü diye sordu
Evet dedim dün düşündüm
Hatta.... Neyse dedim
Psikiyatriye sevkedildim
Uyku ilaçlarıyla intihar etmek için sevkedilmek istedim
Ölüm güzel geliyor şimdi
Ölüm çıkış
Ölüm bitiş
Ölüm son
Aslında hepsi o kadar güzel ki
Böyle düşündüğüm an kendime geliyorum
Diyorum ki
Bak Voodoo hayatının her döneminde sorumluluktan kaçamazsın
Anlıyorum zor bi dönemdesin
Çünkü birlikteyiz
Bedenin bile sana hükmediyorken
Sağlıklı davranışları elbette bekleyemem
Ama sen çok iyisin
Yapabilirsin
Birisinden duymaya ihtiyacın yok
Ve çok düşünmeyede
Aynşıtayna bak ileri zekadan delirdi
Sen delirmiyceksin sadece düşünmüyceksin fazlaca
Odaklanmanı tek yönde geliştirceksin
Hayatındaki sikkoları siktir etceksin
Evet evet insanlar yalnızlık için para ödüyorlar
Sende kaynağı var yalnızlığın hemde istemediğin kadar
Yoruldum pes ettim
Hadi beni de çarmığa gerin
Hadi benim de derimi yüzün
Cidden süper olur
Biri de çıkar senin iyi bi düzülmeye ihtiyacın var der
Genelde bunlar gaylik belirtisidir
Erkekliği ispatlama çabasından başka amacıda yoktur
Şu PuCCa ne komik kız bir tek onu okurken mutlu oluyorum az biraz

Hayat çok boktan
Dikkat edelimde boğulmayalım ooo yeaaa bebeğim gel hadi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı