11 Aralık 2009 Cuma

So Shit Hayley Olmuş Küçük Bir Cadı

Maysipeysde trilam trilam gezerken bir baktım Paramore bu videoyu koymuş kesin eğlencelidir dedim izlerken sonunu görünce ya naptın sen Hayley tam Alice tadına geçmiş tam harikalar diyarındaydım tam bir peri olmuştum derken şok geçirdim ,bilerek nolduğunu söylemiyorum ki izleyin diye. İşte bende böyle şerefsiz bir kızım. Ama zaten bakarsanız iki telle tüm şarkıyı çalıyorlar artık Paramore standart şarkılar üretiyor.Tüm şarkılarını aynı kalıba sokarak Paramore'un ağzına sıçmış gibi oldum ama ciddi anlamda dinlerseniz sizde bir gün şirinleri görebilirsiniz. Neyse izleyin laylayloyloy.
ve içimi burkan kısmı:
Bir sihir dünyası inşa ettin.Çünkü gerçek hayatın trajik.Evet, bir sihir dünyası inşa ettin.Eğer gerçek değilse.Onu elinle tutamazsın.Onu kalbinle hissedemezsin
Ve ben buna inanmam.Fakat bu gerçekse.Onu gözlerinle görebilirsin.Hatta karanlıkta bile
Ve işte benim bulunmak istediğim yer orası


Brick By Boring Brick








Ha ayrıca şarkıdan çok klibe önem veriyorum bazen her zaman değil ve bazıları o kadar renkli ki sadece sesi kapatıp izliyorsunuz belki ilerde gösteririm size onları kimbilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı