1 Aralık 2009 Salı

Kadının En büyük Düşmanı Kadın

gerçekten yazmayı sevmiyorum artık.
hele bugün tanıyorsun diye suratıma sırıtırken sırtlan
tanımadıklarımı söyledim bilerek

dayanamıyordum elimden almasına
hiç haketmiyordu onu kör cahil
o benim olmalıydı ruh eşimdi

ama alan kıza bak bir
sahte gülücüklerimin ardında saklı bir kin

kıskanıyorum hemde nasıl
kıskanıyordu ruh eşimin beni ona övemesini hemde nasıl
biliyordum böyle birşey yapcağını
kadının en büyük düşmanı kadın
savaş şimdi başlıyor asıl

yanındayken karşında olmamak imkansız
bütün kızların bana karşı olduğunu düşünmem için çok sebep
ilk konuşmada etkilemediğim çok az erkek
ruh eşimi vermem ama
kim olursa olsun

en yakın arkdaşıma ne yalanlar attın hakkımda
o yüzden soğuk bir tavırla karşımda işte senin yanında

Not: Tanrım kendimi bir amazon mu ne sanıyorum acaba resmen kızın ağzına sıçmışım elimden aldı oyuncağımı diye yazık lan. üzüldüm kıza dur iyi davranıyım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı