14 Aralık 2009 Pazartesi

Kilink mi ? Kutsalımız...

Aslında size böyle birşeyden bahsetmem çok saçma

Ama ben saçmalamayı çok seviyorum

Size biricik aşkım Kilinkten bahsetcem. Tanrım bu nasıl bir gruptur. Ölürüm biterim hayatın anlamını keşfederim.

Böyle çoğu şarkısının sözlerini yanlış anlıyorlar falan bende o gruptanım aslında ama hiç çaktırır mıyım? AsLA xD

En sevdiğim şarkıyı sona sakladım özel çünkü ....

XX diye evet aynen XX diye bir şarkıları var böyle şarkının ortasında telefon çalıo biricik vokalciğimiz telefonu açıyor ve böyle çok hoş bir ses tonuyla ''Alo... evet... şey bunu sonra konuşsak olur mu... telefonda konuşmak istemiyorum da....'' böyle hüzün bir sesle btiriyor telefon konuşmasını ve şarkıyı bitiriyorlar. Çok gerçekçi olmuş böyle ben bile üzüldüm lan. Tabi kafamda kurguladım falan hemen hikayeyi. Kız diyor ''ilişkimiz hakkında konuşmalıyız bence ayrılmalıyız artık seni sevmiyorum'' çocuğun sesi alçalıyor şarkıdaki gibi telefonda konuşmak istemiyorum da diyor ve kapatıyor çok üzüldüğü için şarkıyı yarıda bitiriyorlar falan.

İstersen indir...


Çocuk Apart var duyduğum en sevimli şarkılardan biri . Her zaman çocuk kalmak istiyorsunuz. Hala saklambaç oynayıp salıncaktan atlamak istiyorum. Hatta parktaki demirlerden bacaklarımla yer çekimine karşı koymak istiyorum. Ve benim doğru anladığım herkesin ciddi anlamda yanlış anladığı kısmı ''İster Nepal'de ister Neptün'de hiç farketmez....''ve Yapma yapma bana kötü davranma , asla asla lütfen kırıcı konuşma... Apartmanda büyüdüm ben. Kalbim buna dayanmaz. diye devam ediyor işte. Kendimi savunmasız masum bir çocuk gibi hissetmeme sebep olan şarkı ah anam ah.

İstersen indir.... yada dinle....

Kırmızı elbise şarkısı sözlere bakın.. ''Güzel günler vardı aaah etrafta sonbahardan önce...'' bence bunlar herşeyi anlatıyor.Kırmızı elbisen her nerdeyse çıkart hemen bahçeye inmeden önce diye anlayan tek kişi de benim sanırım xD Neyse ki ruhum var kaybolup gitsende.... laylaylaylay

İstersen indir...

Keşke insan diye birşey olmasa....Herkes köpek olmuş zaten. Gidenlerden olsam kalanları bilmem. Kalanlardan olsam kafayı yerdim zaten.Sen anlamazsın. Bir gün bakarsın günün birinde. Seni rahat bırakırlar .Buna şaşarım ben buna şaşarım ben diye çok güzel bir şarkıları var. Ulan her şarkı çok güzel şaşırdım hangisini anlatcağımı.

İstersen indir...

Kızların en güzeli. Evet ben de her kız gibi bu şarkıyı üstüme alınmayı seviyorum. Bana yazılmasını da isterdim. ''Hatırlıyorum nerdeydi kızların en güzeli.. Cumartesinden öncesiii şans eseri beni bırakma.... Gecelerim gündüzden beter zor değil üstümü örtersen yanımda..... Nereye kadar dedi bana Sonuna kadar dedim ona...İyisi mi aklından sil ..Bu dünyadan biri değil.'' Sonuna kadar sevgilim....

İstersen indir...

Lades... ''Şahsen ben Ladesin kendisyken..... Tutupta koparsana beni kendinden.'' Burası cidden ayrılmak istemeyen şizofren aşık sevgili tadında. Ne zaman duysam bu sözleri kendimi görüyorum şarkıda. Bende bu derece çok sevebiliyorum seni sevgilim ama zor oluyor tabi. ''İkimiz ayrı dünyada artık kalbim kayıp ilanlarında.... sarhoşken aklım başka yerlerdeydi.... sen arkamdan bıçaklarken aklım başka yerlerdeydi..... ''Bu kısımda resmen Müslüm babaya bağlıyorum o kazığı yemiş kadar oluyorum.Yediysem de yüzüme vurmayın lan küserim valla.

İstersen indir....


Laputa tik tak xD'' Birisi kalbi kırdı farkında.Laputaya giden yolu söylesen, uçar oralara giderdim zaten.'' İşte o uzaklara gidicez birlikte sevgilim çooook uzaklara kimsenin bilmediği uppppuzaklara adı Laputa olan ülkeye.''Rüyamda kalsam , uzaktan baksam ,silip atarsın ,dönüp bakmazsın gözlerinde yaş dudağında kan mı bıraktın....'' Ben kimseyi silip atabilcek kadar duygusuz değilim ki. sildiğimden çok canım yanar silersem. Birgün üzülmemek için silmiyorum.
Silemiyorum....

İstersen indir...


Yaz beni de sever....İnanırmısınız beni seviyor yaz yuppie ! ''Günler çabuk geçer ,ellerin ne kadar güzel ,yaz beni de sever, burası biraz sıkıcı ,geçen yıl daha güzel ,hayat böyle geçer '' diye mırıl mırıl mırıldanırken anlıyorum beni seven tek şey yaz ^^''Geçmiş beter gelecek daha da beter mevsimler gelir geçer hep geride kalan güzel yazz beni de sever sonbahar gelir geçer yaz beni de sever...'' Ve gerçekten gelecekteki sorumluluklar puff çok sıkıcı ama yapmazsam tamamen mutsuz olcam.Her mutluluğun altında mutlaka bir mutsuzluk var anasını satıyım yoksa değerini nasıl anlıycaz. Sevgiliniz sizi terkederken anlarsınız aslında ne kadar sevdiğinizi... Doğal... Alıştım ben...

İstersen indir....


En güzelini sona sakladım bunu hepinizin indirmesini kesinlikle ve lütfen istiyorum.

Bunun adı :
''Alkol Hala Damarımda''

Sadece bizi ilgilendiren kısımdan alıntı yapıyorum hemen:

''Ama sen yoksun yanımda...
Yanına gelebilsem
Senin olurdum zaten....''

Dinle lütfen....

Evet benden bu kadar 2,5 sattir yazmaktan gözlerim kör oldu xD

Not: Sevgili sevgilim Kilinki çok sever sevgiyle dinlerim her dinleyişimde sen gelirsin sevgilim sonra ben kapatınca kaybolursun ve tek başıma kalırım odamda...

3 yorum:

  1. hoş şarkılar voodoo ama belirtmeden geçemeyeceğim, "katiyen" olumsuz bir kelimedir asla anlamına gelir onu bi düzelt istersen ve bu yorumu yayınlamayabilirsin.
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  2. yok kalsın canım benim türkçem berbattır zaten derse gitceğime uyumayı tercih ettiğim için çooook eksiğim ilgin için teşekkürler ayrıca (:

    YanıtlaSil
  3. ve şarkılar ahh ahh kimyamla oynuyorlar hayvanlar böyle bir an moralim dipteyken diğer şarkıda tanrım süperim falan oluyorum xd

    YanıtlaSil

çok mantıklı