24 Aralık 2009 Perşembe

Nasıl Bir Yıl? Bildiğin 365 gün İşte

2009a veda mı ettiğimiz desem siktir mi çektiğimiz şu yılbaşı gibi zamanı giydirdiğimiz güzel günlerde bu yıla bir bakalım.

Evet sevgilimden ayrılmışım oh olmuş lan çok mutluyum. Tek üzüldüğüm bütün gardolabı yenilemem. çok sevdiğim giysilerimi kesmiştim. Deri montumu bile. Niye salak mısın Voodoo? Hayır efendim sevgilisinden ayrılan her acıların kadının intikamını yaparak, beyfendiyle çıktığımızda giydiğim her giysiyi kestim ve çöpe postaladım. Geçen gün atmadığım tek sarı bir kazak buldum onu giyiyorum iki gündür. Son zamanları 2010da adda.

Yazın mükemmel bir tatildi. İlk 2 hafta İstanbuldaydım sonra Ankaraya geri dönüş sonra tekrar İstanbul sonra Ayvalık ve Ayvalıktan Ankaraya tam 14 saatte geridönüşümle geçen sadece yol endeksli bir tatil gibi görünsede deli dehşet zamanlardı. Hele ayvalıkda halamın izniyle sınırsız alkol damarımdaydı. Ehe tatilde süper ego yaptım ama. Teknedeki tek çıtır olmam dolayısıyla herkescikler bana yazar moddaydı.Ama benim arayışım denizden çıkıcak bir deniz oğlanıydı falan.


Ankaraya dönüşümde kendimi ahanda buralara vurdum. Aa mesela Uykusuzda Ahmet C. diye bir çizer var. Öyle çok çizdirmiyorlar yavruma.Soyadını yazmıyorum çünkü facebookda annesi olarak görnüyorum beni bulmayın. (:)Arada sırada beğendiklerini koyuyorlar. O beğendiklerinide ben beğenmiyorum öyle. Ama Ahmet bu yılda tanımış olduğum en şeker insan.Böyle garip falan . Bana çok benziyor diyebilirim. Bir konuşma yapıyoruz görmelisiniz yani. Konudan konuya atlayarak 1 dakika içinde 3-5 konu falan oluyordu. Çok eğlenceli birisi tanımanızı isterim.



Sonra Balıkadam var mesela. Yan tekneden edindiğim bir garip bluescu. Ben blues dinliyordum öyle sen şunu dinler misin aa evet bende falan şeklinde bir tanışma oldu. Ah anacım ahh şu dilim bir durmuyor. Dışa dönüklüğüm azcık içekapanıklık olsa keşke. Hemen kaynaşıp sevgi yumağı oluşturuyorum insanlarla.


Bizim Naylonla da bu yıl tanıştık.Eh işte bir kız. Pof pek sevdiğim söylenemez ne yalan söyliyim.Böyle beni dinliyor ama hep kendi dertlerini anlatıyor. Bu da sinirlerimi zorluyor. Bir de insanları aşağılıyor. Arkamdan kimbilir neler uyduruyor kaltak.O yüzden her lafımda haklı bir payım var abi. Ben öyle durduk yere saydırıp giydirmem millete.


Sanırım kendimle de bu yıl tanıştım. Şöyle ki bastırılmış bütün duygularımı saldım gitti. Noldu peki haa nolduu adım çıktı ''Ruh Hastası''na inmez ''Depresyon''a.


Sevgilimden ayrıldığımda daha doğrusu beni terkettiğinde (evet terketti yani olamaz mı )duvarlarımdaki duvar kağıtlarını yırttım. Sonra aldım elime bir çekiç bir avuçda çivi çaktım 40 tane çivi taktım hepsine bir CD bir DVD oda oldu ışıl ışıl. Onu düşünmek için bir engeldi.Öyle atlattık işte o salağın izlerinide. Sonra annemler çok çirkin oldu dediler odayı boyattılar. Mor ve Yeşil oldu şimdi.


Yüce Ruhlu Ayıcığımla da bu yıl tanıştık. Sevgilimlerin bir grubu vardı ama davul için adam arıyorlardı. Bu ayıcığıma söylemişlerdi. Ayıcıkda benim için sevgilimi döven Taboo'nun kardeşim dediği arkadaşıydı. Taboo bir telefon açtı ayıcığa ''girmiyceksin o gruba kardeş'' dedi. Girmedi tabi o da. Sonra biz ayıcıkla tanıştık böyle bir buluştuk 13 saat sonra farkettik ne çok konuştuğumuzu. Sonra bir arkadaşımızın doğum günü zamanı Ayıcığımın koluna girdim gittim. Bir baktım eski sevgilim. Beni görünce ''Oha yok ebesinin...'' diyen bir arkadaşıyla birlikte gelmişlerdi o doğum gününe. Tabi ben nasıl mutluyum. Ayıcığımda taş çocuk. Böyle kızlar bize bakıyorlar. Ayıcıkda sanki sevgilimmişcesine davranıyor. Tabi o gün bindiğim otobüste iki kere kaza tehlikesi geçirmesi cabasıydı. Ama güzel bir gündü 2009a ait.


Sigaraya bu yıl başlayıp bu yıl bırakma iradesine sahip bir insanım. 25Nisan 2009 17 Kasım 2009 arası kendimi zehirlemekle meşguldüm. Ama sonra farkettim. Sigarayı ben söndürmüyormuşum o beni öldürüyormuş. Geceleri uyuyamıyordum nefes alamadığımdan.Sonra sağlığımın kıymetini anladım.


Evet aslında sevgilim olduğunu bilmeden sevgilim gibi muamele görmemesine rağmen aptalcasına aşık olduğum sonsuz aşkla ve hırsla çabaladığım sevgilimlede bu yıl tanıştık. Eğer az daha bilgi verirsem başım belaya girebilir. Bence biliyor zaten abi öküz olmak gerek anlamamak için.Yani biliyordur herhalde. Belki de nefret ediyordur benden. Ben burda gelin olmuş gidiyorum ama. Tek taraflı benimkisi.

Neyse ya Bütün yılı anlatamıycağım aklımda kalanlar bunlar. Ha bir de Büyükadadaki atları hiç unutamıycağım. O sıcakta benim susuzluktan dilim 4 metre dışardaydı o hayvancağızlar tüm adayı dolanıyordu üzüldüm bak.

Size Mutlu Noeller.Bana Tatlı Rüyalar.

Not: Evlenmek istemiyorum yandaki gibi bir gelinlik istiyorum ama onun içini doldurcak göğüs lazım. Bir kere giyiym sonra ben onu kesip gündelik elbise yaparım xd

2 yorum:

  1. Yani 2009'dan geriye akılda kalan sıfıra sıfır elde var sıfır:)) Ama çok akıcı bi yıl olmuş. Fazla akıcı olduğundan elde avuçta bişey kalmamış akmış gitmiş:)

    YanıtlaSil
  2. aslında evet (: ama hayatın amacına uygun yaşıyoruz be yiğit kalıcı mutluluğu kim bulmuşda biz bulalım anlıklarla idare etmeye mahkumuz (:
    bir kaç insan dışında bu yıl hiçbir şey kazanmadım xD

    YanıtlaSil

çok mantıklı