23 Aralık 2009 Çarşamba

Yokolma Sakın Sevgilim, Henüz Buna Hazır Değilim

Senin hep olmazların var sevgilim
Hep bir bahaneyle çıkıyorsun karşıma

Benim hep çözümlerim var sevgilim
Hep bir sonuçla çıkıyorum karşına

Sen hep keşke diyorsun sevgilim
Keşke yanımda olsaydın gibi...

Ben hep iyi ki diyorum sevgilim
İyi ki özlüyoruz gibi...

Sen hiç çabalamıyorsun sevgilim
Ben hep savaşlardayım bu yüzden

Sen güvenli bir sığınakta top seslerini senfonine katarken
Ben mermilerle vals yapıyorum

Zaman anlam katarken gerçekliğe
Sen saçmalamamı okuyorsun her saniye


Ölmek için doğmadık sevgilim


Herşeye katlanır ama yokolmana katlanamaz bu kalbim


Olma sakın bir bağımlı


Tek çıkışı ölüm olan bir yola girme sakın.

Not: Requiem For A Dream lanetini izledim.Keşke izlemeseydim. Yani insanı depresyona sürükler vicdan azabı ve pişmanlık verir. Ve sen böyle mal olursun çok şey söylemek istersin susarsın. Susmalısın çünkü bunun adı gurur.O yüzden sevgilim sakın ölme. Henüz değil. Sana ihtiaycım varken sakın ölme.
Sonnot: Hep böyle ol sevgilim o fotoğraftaki gibi.

2 yorum:

  1. @lilith kesin kesin izlemelisin ama depresyona girmemelisin (: Bir 30 seconds to mars grubun solisti oynuyor başrolde tanrım yaratıon bizide gör diyorsun

    YanıtlaSil

çok mantıklı