3 Aralık 2009 Perşembe

Söz Bişi Yapmıycağım

ben çok kararsızım
yada siz çok karakterlisiniz
mükemmelini bulamadım henüz

bir tek sen çok alakasızsın
yanlış mı geldin
belki bir üst kattadır aradığın
belkide doğru geldin sevgilim
ben yanlış kattayımdır
ama aradığımın sen olması bir kaza sadece...

ne aradığımı bilmiyordum
ve bir baktım
sen kalbimi almış kaçıyorsun
keşke kaçmasan
o zaman daha çok severdim ki seni

bu hümanistliğini üşengeçliğe vurmana bayılıyorum
biz bu yalanlara inanmıyoruz artık
saçlarımı taramadım hala
iplik yumağına döndü ince olduğundan
parmakların geçmez şu an

ama bilki geldiğimde incecik dizlerimde uyucaksın
ben senin başını okşıycağım
sonra da yanına yatıcağım
bu dünyada hala huzur veren bir yer varsa
o da senin yanın mutlaka
hiç yatmadım ama biliyorum orası
hissetmesi bile güzel

huzur ve saf bir sevgi
insan başka ne isteyebilir ki hayattan
seni bulduysam kaçma artık benden
söz bişi yapmıycağım
sadece öpücem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı