5 Aralık 2009 Cumartesi

Filmler ve Kitaplar da Olmasa Yalnızken Hayat Çok Sıkıcı Olurdu

Bazı şarkılar var mesela ciddi anlamda çok komik
Sürekli güldürüyor beni falan
Mesela dün bi hatun bi şarkı attı
Kafam yarıldı falan demiyceğim tabi
Ama Mia-Paper Planes şarkısı dinlerken gül gül öldüm
O yüzden şu an ruhumla muhatapsınız falan diye rezalet çıkarmak istemiyorum
Ama cidden çok komik böyle dans falan etmek istiyorsunuz
Bu arada hala iyi satranç oynuyorum
En azından çok iyi bir arkadaşım yenmek için oturduğu masadan yenik kalkınca bozuldu
Sonra şey mesela dün yine bütün paramı kitaplara filmlere yatırdım
Zaten eğer çok dindar bir arkadaşınızla kitap almaya kalkıyorsanız bilin ki büyük hata
Hele ki sizin inancınız tam anlamıyla tek bir dine yoğunlaşmamışsa
Şöyle ki ben Marks'ın ''Din Üstüne'' kitabını harıl harıl ararken
O Elif Şafak ''Aşk'' ı almamı söylüyor
Neyse en sonunda aldım ama gel bana sor nasıl aldın diye
Bu arada Bilim Teknik'in bu sayısında CERN'i daha iyi anladım
Aslında ben bu tarz bi projeyle Tübitak'a katılcaktım
Ama istediğim kadar iyi bir çalışma olmamıştı
Ben araba kazalarını önlemek için bir çaba göstermiştim
Şöyle ki ;
Bir boru düşünün tamamen magnetik bir alan oluşturuyor
Arabalar bu borunun içinde hareket ediyor
Böylece arabalar sadece kendi yörüngelerinde hareket edebiliyor
Yörünge dışına çıkma şansı ortadan kalkıyor
Böylece kazalar olmuyor kimse ölmüyor
Projemdeki tek hata insan sağlığını ihmal etmiş olmamdı
Çünkü magnetik alan bizim DNA şifrelerinde mutasyona yol açıyor
CERN'de ise o magnetik alan protonları yörüngede tutmak için kullanılıyor
Ama bilim insanların yararına oldukça iyidir lafını unutmamak gerek
Öyle işte yani dün çok garipti falan
Neyse ben böyle acayip dolmuştum anlatıyım dedim
Şimdi gidip Bilim tekniği okumaya devam edicem
Domuz gribi aşısının içeriklerini almış bakalım bakalım neler varmış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı