2 Aralık 2009 Çarşamba

Niye bana ümit verdin?Peki Sen Niye Ümitlendin?

İçimi titreten sen miydin
Yoksa karanlık bulutların göz yaşı mı ?
Ellerim üşüyor galiba
Ruhum mu terkediyor bedenimi...
Kibritin var mı sevgilim
Son sigaramı ateşe vermek isterim
İçme dediğini duyar gibiyim...
Bu dünyaya ait olmayan bir tat var ağzımda
Gidiyor muyum dersin sevgilim ?
Teninin kokusunu duymadan yerçekimi üstümden mi kalkıyor sence...
Parfümümü değiştirdim sevgilim
Artık Chanel kokmuyor tenim.
Ellerim...
Ellerimi artık cebime sokmuyorum
Zaten sende tutmuyorsun sevgilim
Kızınca duvarları kazımıyorum artık eskisi gibi
Etine geçirmek varken niye törpülüyüm
Yoruldum artık sevgilim
Pes edemiyorum eskisi gibi
Çekip gidemiyorum
Vazgeçemiyorum...
Kalıp can çekişiyorum...
Sen gelmiyorsun,
Ben ölüyorum....


Not: başlığın yazıyla alakasız olmasının tek sebebi aklımda sürekli yankılanması
SOn not: domuz gribi olmuş olabilitem var Ola ki ölürsem Yorumsuz kalan izleyenlere yalnız hissettirmedikleri için teşekkürler ....
Özel not: ben Fridaya aşığım eğer ölürsem onun gibi gitmek isterim,
dediği gibi umarım çıkış eğlencelidir ve umarım bir daha geri dönmem....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı